Lättläst av Speciellt

Speciellt är landstingets nyhetsbrev med
korta & klara nyheter från landstinget.
Nyheterna är skrivna på klarspråk.
Här på webben
kan du också läsa Speciellt på lättläst svenska
eller lyssna på dem.

Speciellt kommer ut en gång i månaden.

Du kan få Speciellt hem i brevlådan
som ett nyhetsbrev i papper
eller som ljud-CD.

Här på webbplatsen
finns Speciellt som webbsida 
som pdf
och som lättläst. 

Här nedanför ser du en lista på alla Speciellt.

Varje Speciellt har en Lätt-läst flik.
Klicka på den så kommer du till
den lättlästa Speciellt.


Sid-funktioner och -information

Dela

Sidan granskades den 7 februari 2012

Innehållsansvarig: Lena Hagsten

Publicerad av Lena Hagsten

Tipsa en vän

Fyll i detta formulär för att tipsa en vän om den här sidan.

Fält markerade med * är obligatoriska.

En länk till den här sidan följer automatiskt med ditt meddelande.

Bifoga

Max antal filer: 5
Max total storlek: 2.0 mB
Tillåtna filtyper: *.doc, *.docx, *.gif, *.jpeg, *.jpg, *.pdf, *.rtf, *.txt, *.xls, *.xlsx

Kontakt

Det är Maria Follman
som skriver Speciellt
Hon har telefon 019-602 73 44.

Det är Lena Hagsten som skriver
Speciellt på lättläst svenska,
Hon har telefon 019-602 73 52.

Du kan få Speciellt skickad på post hem till dig.
Du kan få Speciellt inläst på CD.

Om du vill ha det ring på telefon
019-602 73 56.